Sanatoriul Viselor Pierdute (roman crestin ortodox)

sanatoriul viselor pierduteDupa o munca de o viata si o vara am scos si primul meu roman de mica intindere..disponibil la EDITURA CRISTIMPURI….Iata si referintele
,,Acest eseu captivant, care are ca temă centrală dragostea, poate fi povestea adevărată a vieţii celor mai mulţi dintre noi.
Dragostea este primul şi cel mai eficace remediu al bolilor, cu deosebire al celor psihice, dacă cei în cauză şi, mai ales, cei din anturajul lor sunt capabili s-o primească şi respectiv s-o ofere.
Binecuvântează Doamne şi vindecă-i pe cei care citesc aceste cuvinte de suflet, aşa cum ai făcut cu Petru, personajul central al acestui eseu, căruia i-ai descoperit în vâltoarea vieţii şi suferinţei dragostea Ta mântuitoare!

Î.P.S. Serafim Joantă, Mitropolitul Germaniei, Europei Centrale şi de Nord

3 responses to this post.

  1. Posted by Aurora-Riviera on 28 ianuarie 2014 at 07:46

    Buna ziua!
    Pare interesanta si folositoare cartea dvs., mai ales ca s-a nascut din efortul de o viata plus o vara. Cum poate fi cumparata cartea?
    Multumesc,
    Aurora-Riviera

    Răspunde

  2. Se poate comanda postal la adresa de dedesubt, am eu o pila la editor si poate va facem si o reducere:)
    http://www.edituracristimpuri.ro/

    Răspunde

  3. Posted by Aurora-Riviera on 28 ianuarie 2014 at 10:27

    Multumesc mult! nu stiam ca raspundeti atat de repede si am trimis comanda. Mai bine sa sustin si eu lucrurile bune, decat sa tot primesc 🙂
    Va multumesc si sa stiti ca pentru sufletul meu a insemnat mult-mult, la timpul potrivit, citatul din Parintele Arsenie Boca despre „fratele vis si sora moarte”.
    De la mine multumiri si de la Dumnezeu, ce e bun pentru dvs. si familie!
    Aurora-Riviera

    Răspunde

Lasă un comentariu