Pr Arsenie Boca / Marturia Pr Pantelimon (despre canonizarea parintelui)

Parintele Arsenie Boca
PACHET ARSENIE CU 4 CARTI AICI
Canonizarea Părintelui Arsenie

Eu atât vreau să spun, că pe Mântuitorul Iisus Hristos l-a canonizat poporul. Când a fost să moară a zis Părintele clar: ,,Eu ştiu unde mă duc, că acolo am mai fost şi de acolo vă ajut mai mult”. Părintele nu a deviat, ci a spus ce i-a dat Mântuitorul să spună. El spunea omului ce este în viaţa sa şi ştia ce va fi cu el şi după moarte. Dumnezeu a lucrat cu înţelepciune întotdeauna şi a ales un om dintre noi, pe Părintele Arsenie. Un om de jos. Părintele a lucrat de multe ori din spate, după cuvântul Scripturii, ca atunci când le spune Iisus

ucenicilor: ,,Să nu mă daţi pe faţă!”. Din 1944 până în 1989 când a murit Părintele, sunt peste 50 de ani de activitate sfântă a Părintelui Arsenie Boca…Când s-a sfinţit racla la Hurez s-au deschis închisorile comuniste…Când s-a sfinţit crucea pe care o am aici în chilie, au căzut zidurile Berlinului…

Părintele era faptă

Părintele nu era doar cuvânt, era faptă. Părintele nu lucra numai cu cuvântul lui Dumnezeu, el făcea cuvântul lui Dumnezeu. Şi am mai spus, trăim vremuri când cuvântul se falsifică sau se inversează. Când ruşii au vrut să ne atace, Părintele a pus şapte văduve sărace la rugăciune şi a pus să se facă şapte Sfinte Liturghii şi şapte Masluri. Că ruşii erau pregătiţi să ne invadeze, cu hartă, cu tot…Părintele a lucrat cu fapta, nu cu minciuni…

5 responses to this post.

  1. Posted by Mara Popescu on 12 Noiembrie 2014 at 07:25

    Vă rog să modificați prima propoziție:„Eu atât vreau să spun că pe Mântuitorul Iisus Hristos l-a canonizat poporul.” Aici este vorba de părintele Arsenie Boca, Iisus Hristos este Fiul lui Dumnezeu și Dumnezeul nostru. Deci corect este „Eu atât vreau să spun că pe Părintele Arsenie Boca l-a canonizat poporul.” Mulțumesc!

    Răspunde

  2. Buna ziua….Cred ca nu ati citit cu atentie fraza…sau nu ati inteles-o…Canonizarea Domnului Iisus nu s a facut prin sinoade sau printr o intrunire, ci a fost una naturala….Mantuitorul a fost recunoscut ca Sfant al Sfintilor de catre popor si de catre sutele de generatii de dupa Jertfa Sa pe Cruce….Sensul acestui text este…,,Sa nu ne vaitam ca Parintele Arsenie nu este inca in calendarul sfintilor, nu este canonizat….El este canonizat deja de catre popor si asta este deocamdata de ajuns! Asta a vrut sa spuna Parintele Pantelimon

    Răspunde

  3. Posted by D.D. on 1 Aprilie 2015 at 20:01

    Buna seara,
    eu cred ca in acest moment este de mare folos pentru mantuire sa ascultati pana la capat, cu rabdare, marturia pr Anitulesei in privinta fenomenului Arsenie Boca:

    Răspunde

  4. Posted by D.D. on 1 Aprilie 2015 at 20:02

    Si, nu, nu este o gluma de 1 aprile. De luat aminte!

    Răspunde

  5. Am urmarit cu atentie videclipul, urmariti si dvs un raspuns al meu in calitate de teolog si de autor de carte religioasa https://cristiserban.wordpress.com/2015/04/02/raspuns-la-adresa-videoclipurilor-de-pe-youtube-cu-titlul-arsenie-boca-sfant-sau-inselat/

    Răspunde

Lasă un răspuns

