Pr Arsenie Boca / Marturia Pr Pantelimon (fragment nou)

Parintele Arsenie BocaCartea poate comandata AICI
Vorbesc şi acum cu Părintele

La mine în chilie îngenunchez la crucea sculptată de Părintele Arsenie şi acolo am şi poza Părintelui. Mă rog lui când am probleme sau necazuri. Dar trebuie să ştim că de rugat ne rugăm la Dumnezeu, şi Maica Domnului este cea care îi spune Părintelui Arsenie ce să

ne spună nouă. El apară şi de acolo de sus, ţara noastră, monahismul nostru şi Biserica.

Când îl chemăm pe Părintele în ajutor

El a spus că, ,,doar mă strigaţi şi eu vă ajut”. Dar după mine şi la etatea mea, trecut de 80 de ani, vă spun că nu se cade să tulburăm cerul, noi să avem credinţă. Că dacă avem credinţă urmăm tot ce ne-a spus Părintele Arsenie. Dumnezeu, este adevărat, că l-a trimis să ne lumineze, asta a făcut Părintele Arsenie pentru noi…Şi cu acestea noi trebuie să ştim să ne purtăm.

Boala Părintelui

Părintele nu a murit de moarte naturală. E drept, a fost şi bolnav…A suferit cu rinichii…Dar din ce cunosc eu, a fost radiat. De boala de rinichi putea să scape, căci i-a spus şi un medic că-l scapă. Dar a spus Părintele Arsenie: ,,Nu-mi trebuie!”…Avea crucea deja făcută…Ştia că vine sfârşitul călătoriei pământeşti…Şi locul de înmormântare el l-a ales cu mult înainte…

Lasă un răspuns

