Pr Arsenie Boca / Marturia Pr Pantelimon (fragment)

Parintele Arsenie Boca Cartea poate fi comandata AICI
Ajutorul Parintelui
Când aveam o problemă numai mă gândeam la Părintele şi se rezolva. Aşa ne spunea ,,Numai să vă gândiţi la mine şi eu vă ajut”. Am avut probleme şi când am fost în închisoare, şi când am fost în exil şi când am sosit la Ghighiu în anii ’80. Când eram la închisoare la Galaţi au venit un general şi un procuror ca să facă anchetă. Şi procurorul era evreu. A intrat la noi în celulă ca să ne convingă să dezbrăcăm haina monahală ,,că uite, să facem şi noi ce au făcut alţii, să nu stăm prin închisori să ne putrezească oasele, ţara are nevoie de tineri…”. Şi ne atacau şi cu alte cuvinte. Ne spuneau ,,Preoţii voştri v-au ţinut în întuneric…Noi am fost în toată lumea asta…Şi-n China şi-n America şi peste tot, în toate ţările şi chiar şi oceanele le-am cercetat şi nu l-am găsit pe

Dumnezeu”. Atunci eu am prins curaj şi i-am zis generalului: ,,Dacă vrei să-L cunoşti şi să-L ştii pe Dumnezeu atunci să te duci să-l pipăi. Du-te la Bucureşti că avem pe Sfântul Dumitru! (moaştele Sfântului Dumitru Basarabov). Pe Dumnezeu să-l pipăi, că Dumnezeu e în noi!”. Iar procurorul nu s-a putut abţine şi a zis: ,,Ăsta trebuie împuşcat!”. Atunci am prins şi mai mult curaj şi am spus procurorului. ,,Dumneata eşti aici naţie conlocuitoare iar eu sunt român. Mie nu mi-e frică de moarte, chiar dacă mă împuşcă, dar ţara asta pe tine te-a ocrotit şi nu te-a împuşcat”. Şi atunci n-au mai zis nimic. Eu am simţit atunci că nu-s de la mine cuvintele astea şi că au venit cu ajutorul Părintelui Arsenie Boca.
Altădată, la Mănăstirea Ghighiu s-a dat jos dintr-o maşină cu geamuri fumurii un ofiţer şi a venit la mine, eu eram la stupi, şi m-a luat la întrebări că de ce mă caută oamenii din Făgăraş. Dar am simţit atunci ajutorul Părintelui şi nu m-am înfricoşat. Şi mi-a zis acela: ,,Vezi că eşti sub controlul nostru! Să ne spui totdeauna cine vine aici şi de ce vine”. ,,Cu cine ai contact?” m-a întrebat. Iar eu am răspuns: ,,Cu Cerul!”. Am simţit atunci o căldură aşa…şi pe Părintele Arsenie cum îmi zice: ,,Ai scăpat tu, dar or să mă ia pe mine!”. Am simţit ocrotirea lui şi de atunci nu m-au mai căutat

Lasă un răspuns

