Sorana Carstea – victorie mare la Australian Open

Ce dulce mi-a fost insomnia pe cand deschizand televizorul am putut sa fiu martor al unui eveniment sportiv care, din ce stiu, nu are precedent in ultimii ani. Am crezut ca nu vad bine scorul din partida Sorana Carstea / Samantha Stosur, apoi m-am sters la ochi si am inceput sa respir cu emotie la fiecare minge jucata pana la sfarstul partidei. Am strans si eu pumnii pe sub plapuma, bucurandu-ma la fiecare minge castigata de romanca, iar dupa victorie am spus: ,,Da! Am motive sa incep ziua asa cum trebuie!’

Pe de alta parte sunt si un pic trist, asta pentru ca evenimentele sportive in care Romania este reprezentata nu mai sunt transmise sau sunt difuzate de televiziunile de nisa. Sorana a fost in turul inaugural la Australian Open, puternica, increzatoarea, calculata, impecabila ca alura, frumoasa de-a dreptul ceea ce arata ca romanul poate. Stosur, jucatoare foarte valoaroasa, de Top Ten, probabil o sa tresara de acum, de fiecare data cand  o sa auda numele Soranei sau o sa mai fie ,,tocata” de vreo jucatoare pe rever. Inchei sustinand ideea ca Sorana Carstea ar putea fi un model pentru adolescentii din ziua de azi, dar din pacate sunt mai mediatizate filmele cu ,,Chici Chan” si ,,Nichitele mioritice” decat valorile adevarate. Game, set, match!

Lasă un răspuns

