Secretul Imparatiei de Sus (Filocalia vol I)

FILOCALIA PENTRU COPII SI TINERI (18 POVESTIRI) POATE FI COMANDATA AICI

(fragment)

Fata se trezi dintr-odată şi zise:

– Vai cuvioase! Nu ştiu ce s-a întâmplat! N-am auzit rugăciunile pe care le-aţi spus!… De osteneală şi drum lung am adormit…Şi….Şi am avut un vis ciudat! Se făcea că eram printre oi şi chiar eu eram o oaie…

Şi începu a povesti pe îndelete toate câte le pătimise în acel vis şi cum se învoise oaia cea rea cu lupii…

– Uite fata mea, ce mare e Dumnezeu! El lucrează şi când suntem adormiţi şi ne trimite vise spre înţelepţirea noastră…

– Păi ştiţi părinte, eu tot nu am înţeles de ce am visat acestea….Ce legătură are visul meu cu credinţa în Dumnezeu?…

– Ai crezut că-ţi poţi salva suratele oi şi le-ai salvat din gura lupilor, asta înseamnă să-ţi iubeşti aproapele, să te sacrifici pentru cel de lângă tine. Dar visul acesta mai are un tâlc…

– Nu ştiu sunt aşa emoţionată! Ce tâlc?

– S-ar putea ca Dumnezeu să-ţi fi deschis prin acest vis chiar porţile Împărăţiei de sus oferindu-ţi secretul…

– Secretul Împărăţiei de sus este în visul acesta?!…..se miră fata.

– Păi da!

– Cum aşa?

Lasă un răspuns

