Planse de colorat



Planse de colorat religioase din Abecedarul duhovnicesc , disponibil pe www.edituracristimpuri.ro

9 responses to this post.

  1. frumos colorata

    Răspunde

  2. Ma bucur ca macar o persoana din sutele care au intrat si au copiat pozele acestea a venit cu un mic cuvant de multumire…

    Răspunde

  3. Posted by georgy on 20 Februarie 2012 at 07:38

    sa fiu sincera se putea si mai bine

    Răspunde

  4. @georgy Eu ma bucur de micile critici, fiindca dupa mine e mai bine sa fii injurat, decat ignorat…Daca aveti un punct de vedere asupra lucrarilor noastre inseamna ca va si pricepeti…Eu va lansez provocarea sa ne insotiti in urmatorul proiect..care este tot o carte de colorat…astept oferta pe scristim@gmail.com

    Răspunde

  5. Posted by Mihaela Pana on 13 Martie 2012 at 16:04

    Frumos!

    Răspunde

  6. Asta pentru ca tot ce tine de Dumnezeu e frumos…

    Răspunde

  7. Am cumparat pachetul junior este super fain mai ales de predat la copii cu nevoi speciale cu care eu lucrez ,merita toti banii .Doamne ajuta sa veniti si cu alte noutati .Ileana Neamtiu

    Răspunde

  8. Si eu lucrez acum in invatamant si ma bucur de cartile mele, pe care le consider niste auxiliare extrem de reusite…iertata sa mi fie lipsa de modestie..Oricum lucrarea este a lui Dumnezeu, nu a mea…

    Răspunde

  9. Posted by Cristina on 20 Noiembrie 2012 at 21:57

    Superbe imaginile, multumesc mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

