Sunt tatic

Primul gand care mi-a venit in minte este ca nu merit atata fericire ca un inger, acest pui de om să poposească în casa şi în viaţa mea. Dar Dumnezeu ştie să ne dea daruri şi de care nu ne facem vrednici, fiindcă asta înseamnă de fapt dragostea Sa, a dărui fără a avea pretenţia de a primi ceva înapoi. Am mai spus şi cu alte ocazii, rugăciunea nu îl face pe Dumnezeu ,,mai dumnezeu”, dar pe om, poate să-l facă mai om. Azi mi-a venit acasă flăcăul, o minune vie, un dar binecuvântat şi …e atât de greu să spui în cuvinte ce simt, ce simţim. Mă bucur şi atât…Îţi mulţumesc Doamne că am apucat să trăiesc şi aceste clipe unice!…

10 responses to this post.

  1. Posted by Alexandru on 12 Mai 2011 at 17:33

    Felicitari !!! Dumnezeu sa fie cu familia dvs !

    Răspunde

  2. Posted by Ana-Maria on 12 Mai 2011 at 19:42

    Ma bucur mult pentru voi, dar, te rog sa ma ierti,nu spune ca nu meriti, pentru ca Dumnezeu nu greseste nicioadata! Bucurati-va de copilas!!!

    Răspunde

  3. Te asteapta bucurii si mai mari:

    http://jumatati.blogspot.com/2011/04/germinatie.html

    Trebuie doar sa ai rabdare si multa tenacitate.

    Răspunde

  4. Posted by Popa Stefan on 12 Mai 2011 at 20:12

    Felicitări! Dumnezeu să-l binecuvinteze şi să-i dăruiască Har, Înţelepciune şi Pricepere! Amin!

    Răspunde

  5. Domnul să-l aibă în paza sa în toată vremea. Să vă bucurați de el, să vă lumineze viața, sufletul, inimile. Mult curaj și ție și Claudiei! Doamne, ajută!

    Răspunde

  6. Posted by Blaga on 13 Mai 2011 at 06:37

    Hristos a inviat si sa va daruiasca sa fiti impreuna pe Cale mereu!

    Răspunde

  7. Sa va fie spre mantuire..:)

    Răspunde

  8. Posted by Gina Steluta on 13 Mai 2011 at 10:12

    Sa va traiasca !Sa fie sanatos si BUNUL DUMNEZEU sa ii daruiasca toate cele de folos spre mantuire.

    Răspunde

  9. Posted by Mady on 13 Mai 2011 at 13:25

    Sa fie sanatos si sa va traiasca! Dumnezeu sa-i calauzeasca pasii pe calea cea dreapta!

    Răspunde

  10. Astazi am primit si primele mangaieri ale vietii de tatic, dupa ce ieri am trait acele clipe mai grele in care plange tot timpul..Ii plac cantecele mele, deci ma pot duce la ROMANII AU TALENT…

    Răspunde

Lasă un răspuns

