Iisus este victoria de fiecare zi a Luminii asupra intunericului – interviu cu Anca Parghel

V-am văzut în mai multe rânduri vorbind cu curaj despre credinţă chiar în medii mai neprietenoase. Prea puţini au în ziua de azi curajul mărturisirii! Spuneţi-ne de unde vă vine această credinţă şi ce reprezintă Dumnezeu pentru dumneavoastră?

Nu pot să spun că sunt o persoană foarte religioasă, sunt însă credincioasă. Cred, şi în ce cred investesc! Mi se întâmplă ceea ce cred ca mi se mi se întâmplă. Forţa divină divina este în noi, învăţ să lucrez cu Ea. Ne-am obişniuit să Îi spunem Dumnezeu, putem să Îi spunem şi Marele Infinit, Marele Creator sau Unicul Infinit.

Aţi avut momente mai grele în viaţă, vorbim de lupta pe care aţi purtat-o cu o boală cumplită care de obicei nu iartă. Cu credinţă, cu curaj, cu nădejde şi cu mult echilibru interior aţi biruit cancerul. De ce credeţi că aţi fost pusă la încercare?

Am fost pusa la ,,probe” pentru a ma armoniza cu Universul, pentru a redeveni o celula folositoare în Marele Organism. Simt cu putere că s-a lucrat prin mine…şi încă se mai lucrează…

Suntem la un pas de sărbători din nou Învierea Domnului. Ce bucurie mare trebuie să aducă pentru noi Sfintele Paşti?

Paştele trebuie privit ca o ocazie de a aduce fiinţele umane împreuna, de a se ierta, de a uita şi iubi necondiţionat. Ca o celebrare a iubirii între oameni, şi a iubirii în general!

Aşteptăm cu toţii bucuria de a primi Lumina Învierii chiar în seara în care Însuşi Domnul va învia. Odată cu acest eveniment poate veni Lumina şi în vieţile noastre?

Desteptarea fiinţei nu ţine neapărat de seara de Paste…Cunoaşterea a ceea ce eşti, e lucrare mare şi continuă. Seara de Paşte poate fi o descindere în Lumină, lumină ce trebuie pastrată aprinsă şi după….Nu doar cu ocazia Pastelui!

Poate un om să urmeze drumul Crucii aşa cum şi Iisus l-a urmat. Aţi simţit că şi dumneavoastră aveţi o cruce, o misiune divină aici pe pământ?

Nu cred în misiunea de ducere a unei cruci imaginare, cred în misiunea divină care ne este încredinţată, aceea trebuie înfăptuită…În fiecare zi avem ocazia sa vedem de ce ne-am născut şi ce avem de facut aici, pentru noi şi semenii nostri. M-am revoltat de multe ori şi am aruncat din spatele meu crucile imaginare, căci ele ne pot înceţoşa viziunea adevarata. Accept cu bucurie misiunea mea printre oameni de răspindire a harului divin prin vocea mea, şi asta nu este cruce, ci este dorinta Celui de Sus.

Ce întelegeţi prin biruinţă asupra morţii în condiţiile în care Iisus a inviat şi iată şi dumneavostră aţi avut o exeprienţă în care aţi biruit moartea?

În ce mă priveşte nu o numesc luptă, nici biruinţă…Nu cred în moarte, suntem ,,setaţi” pentru nemurire şi trebuie să ne reeducam trupul si mintea pentru a o primi. Iar ceea ce numim moarte, este trecerea în altă dimensiune, dimensiune uneori mai atrăgătoare decât viaţa aici pe pământ. Iisus este ca Soarele ce reapare în fiecare dimineaţă, daca nu Îl mai vedem, pentru că este noapte, asta nu înseamnă ca a murit! Va reveni a doua zi! Este exemplul victoriei de fiecare zi a Luminii asupra întunericului.

A consemnat Cristian Serban

Lasă un răspuns

