Mesaje de ziua femeii

Să nu-ţi iubeşti mama e ca şi cum nu ai iubi viaţa. Fără mamă şi fără planul tainic al Tatălui ceresc tu n-ai fi existat. Te-ai gândit la asta? Dragostea de femeia care ţi-a dat viaţă este ca şi dragostea de Dumnezeu, adică imanentă. Nu ai cum să uiţi şi să omiţi că ea şi tu aţi fost o dată, în cele nouă luni miraculoase, fiinţă în fiinţă, un tot. Ieri am condus un orb de mână păna la uşa tramvaiului. În forul interior am fost zguduit de faptul că am o viaţă, am sănătate şi potenţa de a mă bucura din plin de darurile lui Dumnezeu şi totuşi adeseori sunt nemulţumit. Să nu fim orbi sufleteşte, mamele sunt acoperişul nostru pe timp de ploi şi eşecuri, propteaua noastră când totul pare zadarnic, inima noastră când uităm de pulsaţiile bunului, adevărului şi frumosului. Să iubim mamele, să le preţuim, să le mulţumim pentru tot ce ne-au dat bun sau mai puţin bun. Căci va veni vremea ca la rândul nostru să fim părinţi. Şi când nu vom simţi dragostea copiilor noştri va fi ca atunci când trimiţi scrisori de dragoste la care niciodată nu primeşti răspuns. La mulţi ani, femeie, şi binecuvântare de la Dumnezeu!

Lasă un răspuns

