Minuni in Romania Sfantul Nectarie

Sfinţii sunt prietenii lui Dumnezeu şi mijlocitorii mântuirii noastre înaintea Preasfintei Treimi. Orice rugăciune a noastră şi orice lacrimă ieşită dintr-un suflet deznădăjduit sunt ascultate de Dumnezeu şi de sfinţii Lui. De multe ori nu primim răspunsul rugăciunilor noastre imediat, dar dacă stăruim şi avem credinţă, Dumnezeu ne împlineşte cererile cu iubire de oameni, dacă ne sunt de folos şi spre mântuirea sufletului nostru.

Am cunoscut puterea rugăciunilor Sfântului Nectarie. Am văzut vindecări miraculoase prin ajutorul sfântului; am văzut tămăduiri sufleteşti ale oamenilor deznădăjduiţi, care au cerut ajutorul lui, dar totodată eu însumi am fost subiectul unei asemenea minuni.

Aveam de mai multă vreme o problemă dermatologică la piciorul stâng care, cu timpul, se acutiza şi se întindea pe întreg piciorul. Am încercat diferite medicamente, dar fără niciun rezultat pozitiv. În timp, durerea creştea şi se formase o crustă dureroasă pe talpa piciorului, încât aproape nu mai puteam merge. Într-o zi, mergând la Sfânta Liturghie în biserica mănăstirii, am luat o sticluţă cu mine şi după terminarea slujbei am umplut-o cu ulei din candela care străjuieşte moaştele Sfântului. Am mers la chilie si m-am uns pe locul dureros, după care am făcut Acatistul Sfântului Nectarie, pe care l-am rugat să mă ajute.

A doua zi, când m-am trezit şi am călcat pe pământ, mi-am dat seama că durerea dispăruse şi am cercetat locul care acum era curat, fără urmă de rană sau vreun semn că fusese o problemă de ordin medical.

Atunci am conştientizat că Sfântul Nectarie, marele făcător de minuni, făcuse şi cu mine o minune. Impresionat, şi în acelaşi timp recunoscător, am mers în biserică, mulţumindu-i sfântului pentru ajutorul acordat şi rugându-l să mă ocrotească în continuare.

 

(Protosinghel Ipolit Lazăr, Mănăstirea Radu Vodă)


4 responses to this post.

  1. Posted by Mady on 25 Februarie 2011 at 07:03

    Am o verisoara careia i s-a descoperit leucemie, o forma grava si in faza avansata. Medicii au facut tot ce au putut, dar in paralel cu tratamentul recomandat de medici s-a rugat mult la Sfantul Nectarie. Dupa doi ani, la incheierea ciclului de citostatice si tratament, analizele i-au iesit in parametrii normali si din punct de vedere medical este vindecata. Am convingerea ca Sfantul Nectarie o va ajuta in continuare.

    Răspunde

  2. Incerca sa iei legatura cu Ciprian Voicila http://ciprianvoicila.blogspot.com/
    Minunea aceasta trebuie impartasita si altora si din ce stiu acest truditor intru Hristos strange marturii despre minunile Sfantului Nectarie in Romania

    Răspunde

  3. Posted by mira on 23 Martie 2011 at 22:41

    vreau sa va marturisesc cum m-a ajutat Sf. Nectarie din nou! Sotul meu lucreaza multe ore pe zi sau pe noapte, si munceste ff mult, acum cateva zile, a inceput sa-i curga sange din nas, m-am speriat ce-i drept, a curs mult sange si parca dadea semne ca nu se mai opreste, dar Sf. Nectarie l-a ajutat, si s-a oprit! M-a ajutat si pe mine, acum cateva zile, a nu stiu cata oara, ma dorea stomacul tare, locuim in Germania, si nu-mi cad bine alimentele, in urma rugaciunii catre Sf. Nectarie, durerea a incetat.

    Multumesc Sf. Nectarie!

    Răspunde

  4. Posted by Monica on 12 Mai 2011 at 11:01

    Nu exista noapte in care sa nu il pomenesc in rugaciunea mea pe sF Nectarie si Maica Domnului.
    Staruitor trebuie sa fie sufletul in rugaciune.Smerit ca o floare a diminetii sarutata de soare.
    Credinta e vindecare,iubire,rabdare,speranta -apa vie!

    Răspunde

Lasă un răspuns

