Parintele Gherontie Puiu (Manastirea Caraiman)

(fragment din cartea ,,Intre rock si iubirea fara sfarsit”, mai multe carti de Cristi Serban aici, in curand ,,Viata Maicii Domnului”)

20 noiembrie 2003

Am vizitat împreună cu nişte cunoştinţe un alt colţ de rai, pe pământ. Mănăstirea Caraiman de sub crucea de la Buşteni. Doamne, câtă frumuseţe şi câtă sfinţenie! Aici s-a arătat Maica Domnului în bradul cu şase braţe, care acum este transformat în agheasmatar. Muncitorii au tăiat ramurile mai groase, ca să dea o formă coroanei bradului şi minune!!!… Pe cioturile rămase au apărut icoane ale Maicii Domnului cu Pruncul, nepictate de mână omenească, ci de mână îngerească…

Muntele îmi face bine. Mă simt bine la munte, fie şi pentru faptul că măcar matematic sunt mai aproape de cer, mai aproape de Dumnezeu. Îmi spun acestea: „Dacă muntele acesta mă domină cu măreţia, frumuseţea şi înălţimea sa, cugetând la Ziditorul acestui munte, oare cât de mic trebuie să mă fac?”.

Stareţul mănăstirii, Gherontie, ne-a primit cu bucurie şi ne-a binecuvântat. Am îndrăznit să-l întreb dacă e bine că „dau la teologie”. M-a întrebat dacă fumez. Am răspuns că nu. Mi-a făcut un mic ritual cu degetele împreunate ca pentru rugăciune, undeva pe lângă urechea dreaptă şi m-a binecuvântat: „Să te duci să dai examenul, fiindcă vei lua sigur!…”.

One response to this post.

  1. Posted by Ana Voicu on 12 Octombrie 2010 at 13:45

    Si noi am primit binecuvantarea dansului. Este un inger cu chip de om pe acest pamant. Sa-i dea Dumnezeu sanatate si ani multi printre noi. Imi este foarte drag.

    Răspunde

Lasă un răspuns

