Babe barfe preoti

Cei care nu prea agreează vizitele (măcar duminicale) pe la biserică au de luat permanent un ,,nu” în braţe. Nu mă duc, fiindcă e plin de oameni bătrâni şi patetici!… Nu mă duc, fiindcă de părintele cutare am auzit eu că a curvit!… Nu mă duc, fiindcă în biserică vreau să mă rog şi nu pot din cauza celor care foşnesc, intră, ies sau pur şi simplu bârfesc!…

Înainte de a intra în miezul acestor rânduri trebuie să recunosc spăşit că raţionamentul, ce va da substanţă enunţului principal din acest articol, nu-mi aparţine. Şi eu mă simt uneori depăşit de evenimente în biserică . Şi de mine s-au luat nu ştiu câte ,,tanti” , că de ce am părul lung, că de ce ţin mâinile la spate, că de ce le las pe femei să citească Apostolul!?…Şi eu am ispite legate de bârfa în biserică, mai ales că fac parte dintr-un cor şi în momentele în care corul nu cântă se încinge o ,,vorbăraie” în cafas mai ceva ca la stadion. Şi eu am unele îndoieli în ce priveşte chemarea pentru harul şi darul preoţiei vis a vis de unii clerici. DAR…Trebuie să vedem şi să recunoaştem că adevărul este de multe ori mai sus de realitatea imediată…de realitatea care ne sare in ochi…

Ar trebui să-i mulţumesc bunului meu prieten Marius că mi-a deschis mintea şi am înţeles din spusele sale că mântuirea este ceva ce ne priveşte PERSONAL. Deci dacă bătrânele din biserică ar fi sfinte, dacă preoţii ar fi toţi ca Sfântul Ioan Gură de Aur, dacă bârfa s-ar transforma în fierbinte rugăciune interioară, tot nu ne-ar ajuta acestea cu nimic, atâta vreme cât faptele noastre sunt păcătoase. Dacă eşti înconjurat de sfinţi nu-ţi poate garanta nimeni mântuirea personală, dar dacă îi înconjuri tu pe ceilalţi cu sfinţenia ta, abia atunci se poate naşte în tine gândul unei apropiate mântuiri…

One response to this post.

  1. adevărat 🙂 cel mai greu e sa te desprinzi de ce zic acele ,,tanti” şi sa te gândeşti la slujbă…dar prin asta se vede forţa si dorinta de a fi alaturi de Dumnezeu si de ati insusi cuvantul Lui

    Răspunde

Lasă un răspuns

